Tiden bara flyger iväg..

Vad fort det går när barnen är små. Man tror man ska ha en jollrande bebis länge, men vips så ska han inte göra annat än att stå upp, helst medans mamma och pappa leker samtidigt.. Uppmärksamhet redan alltså.. Det ska börjas i tid!

Hur som helst har pyttig blivit större och gåstolar, hoppgungor är mycket roligare än tråkiga babygym på golvet.. Dessutom kan man kladda med gröt! Nomnom..

Storasyster kräver mycket uppmärksamhet som vanligt, det gäller att få in lite mamma/dotter mys på schemat så blir hon också nöjd.. Tror man ju iallafall.. Chokladbollar på waynes och pulkeftermiddag har vi hunnit med!

Jag känner mig helt slut, ingen egen tid på evigheter och man hinner inte ens blogga eller läsa varken bok eller tidning, men satan i gatan va jag älskar mina barn!!


Älskar mina barn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0