2012

Gjorde du något 2012 som du aldrig gjort förut?
Jag testade Body combat, som var hysteriskt jobbigt, men samtidigt så kul!

 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja. minst två av dem, och jag själv igen..

 

Dog någon som stod dig nära?
Näe, klarat mig undan sådant tack och lov. 

 

Vilka länder besökte du?
Sverige, Sverige och Sverige.. spännande va.. 

 

Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?
Någorlunda säkrare i min jobbsituation, detta kommer iförsig visa sig nu under 2013 då mycket kommer hända på mitt jobb... 

 

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
Den 20:e september då mitt andra barn föddes!

 

Vad var din största framgång 2012?
Att famijlen blev fyra personer såklart!

 

Bästa köpet?
Grodan.. (Ipad) och min nya kamera

 

Vad spenderade du mest pengar på?
Ikea.... 

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?
N
är jag fick reda på att jag var gravid igen, och min dotters leende när hon såg sin lillebror första gången!

 

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?
Gotey- Somebody that I used to know, Loreen- Euphoria.. 

 

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Här var det faktiskt en salig blandning... mådde riktigt bra 2011, så mindra bra 2012, hoppas på ett större leende 2013... 

 

Vad önskar du att du gjort mer?
Sökt fler jobb och träffat mina vänner mera.. 

 

Vad önskar du att du gjort mindre?
Stressat i onödan och ätit massa skräp... 

 

Blev du kär i år?
Kärare... 

 

Favoritprogram på TV?
Så mycket bättre, historieätarna, Hart of Dixie och På spåret! Sen tillkommer all sport förstås... 

 

Bästa boken du läste i år?
Kommer bara på en bok som jag har läst, Hungerspelen

 

Största musikaliska upptäckten?
Att jag lyssnat för lite på musik, när man har två barn, alternativt jobbar gärnet och pratar telefon mestadels blir det inte mycket tid för musik tyvärr... 

 

Något du önskade dig och fick?
Ett till friskt barn!

 

Något du önskade dig och inte fick?
Nya köksstolar, ny vardagsrumsmatta och nytt vardagsrumsbord.. ett jobb i västernorrland... tja listan kan göras lång... 

 

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Åt god mat och drack lite vin.. sen firade jag rejält med en tjejkväll med massa vin, kex och ost, det var great!!

 

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Fast punkt i livet, men den kommer ryckas på rejält ett par år framöver nu så... 

 

Vad fick dig att må bra?
Träna och städa, ja det låter konstigt, men att plocka hemma gör mig faktiskt lugn... Mina barn och min sambo, mina vänner och min släkt.. 

 

Vem saknade du?
Min sambo, vill ha mer tid för bara oss... 

 

De bästa nya människorna du träffade?
Några nya arbetskamrater som är kanon.. 

 

Mest stolt över?
Att jag klarade en förlossning till.. trots att jag var arg.. ;) 

 

Högsta önskan just nu?
Mer tid för familjen, att se mina barn växa upp tillsammans och få vara friska. Sen önskar jag att jag klarar att gå ner lite mer i vikt så jag kan springa vårruset och tjejmilen, springandes förstås... 


Kommentarer
Postat av: Karin

Kul läsning! Combat är bäst...alla borde prova!! :-)

2013-01-04 @ 11:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0