Puuuuzzzel.....

Tacka vet jag Erikshjälpen! 
Idag åkte jag och Isa dit för att se om det fanns lite pussel att inhandla till Isa som älskar att bygga sånna. 
Det är ju en kanon sysselsättning tycker jag som skall amma snart och behöver så många distraktionsmoment som möjligt för Isa. 
Vi hittade massor av pussel, totalt tio olika motiv blev det, och därför fick vi ordna en speciel pusselhylla hemma i bokhyllan såklart. Så isa kan känna att hon har ordning på sina grejer. Och jag med för den delen... 
 
Kanoners!!
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilket fynd! Gulligt att hon gillar pyssel så mycket!

2012-09-07 @ 09:07:29
URL: http://systerdysterciliat.blogspot.com
Postat av: Cissi

Pussel skulle det ju stå...

2012-09-07 @ 09:08:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0