Borta bra men hemma bäst.. så sant!!

 
Vi har varit ett par dagar i Graninge, sambon har jagat älg och jag och Isa har varit hemma hos farfar och bara varit. Tyvärrr blev jag väldigt rastlös, utan internet och förmåg att göra så mycket. Blev snabbt deppig och ville bara hem. 
Kom hem idag och ska va hemma två dagar för att sen åka tillbaka och jaga lite mera. Eftersom jag har BF på lördag e jag tvungen att åka med, men jg hoppas att inte bli lika rastlös den gången när man har vart hemma några dagar. 
 
Det är ju ändå väldigt mysigt däruppe, vi är grymt bortskämda med härlig natur och farfar som tar hand om os och göder oss med goda ting som tex hemlagad blåbärstårta!!
 
Fiske är också nått mysigt man kan syssla med...
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0