Lite efterlängtad update....

Helgen har varit lugn och trevlig. Graninge hr varit skådeplatsen, och vi har vrvat jakt och trevliga samtal och några vinglas. ;)
Elis fick följa med ut i skogen en stund via selen på mig, vilket vr supermysigt.. han somna direkt såklart.
Jag hae varit usel på att blogga sist tiden, hinner helt enkelt inte, osså är som sagt detta verktyg sååå segt numera så man blir både irriterad och tapppar lusten totalt. Funderar på att flytta bloggen till nått annat bloggadministratör..
 
I veckan fyller jag år, så jag ska fira med släkt och vänner i helgen.. det blir great!!
 
Elis är fortfarande världens mysigaste bebis, han hr dock fortfarande ont i lillkaggen ofta, och jag provar alla möjliga varianter från mjölkfritt till olika ersättningar. Just nu är jag inne på mjölkfritt och enbart amning, vilket innebär att han hänger på mig dygnet runt. Börjar kännas som han är en etra kroppsdel av mig, vilket han egentligen är på sätt och vis, men det vore skönt att få nån timme fritt. Men i helgen får jag det!
 
Lite uppdate blev det allt idag...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0