Bank i mammahjärtat

Helgen har varit speciell. Lördagen tillbringade hela familjen på stan på förmiddagen, och vslutade med lunch på Hilmas. Mycket gott och trevligt sällskap fick vi av två vänner till mig som dök upp.
Sedan hem och städa och dona för på kvällen var det tjejkväll med kex och ost och vin. Mycket trevliug kväll blev det, självklart lite väl sen men så får det va ibland.
Barnen och Sambon åkte till Graninge så jag var helt själv hemma. Konstigt som tusan, speciellt att vara utan Elis.. Fick pumpa ur i duschen några gånger för att hålla produktionen uppe.
 
På söndagen när de kom hem fick jag världens mysigaste leende av Elis som fortsatt le när han ser på mig. Det är hans första "riktiga" leenden som inte är "gas i magen leende"... snacka om bank i mammahjärtt!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0