the exact opposite

Konstigt det kan va, ena stunden mår man så bra, man känner bara lycka i kroppen och kärlek till sina egna..

En stund senare vänder det.
Igårkväll kände jag bara hur kroppen direkt ställer sig i försvarställning, vill ja ha det så här? Är det så här mitt liv ska se ut? Är det så här JAG vill ha det?
Jag vet inte om det är hormonerna som spelar mig ett spratt igen, eller om man är på väg i samma svacka jag hade sist efter förlossningen, den som tog nått år att ta sig ur..
Hoppas inte det. En sak är säker, jag älskar min familj och alla som ingår, men ibland är det bara tungt. Tålamodet tryter och man blir själv hemsk att leva med.. Då dyker de där jobbiga tankarna upp om livsval, och svåra beslut...
Ibland går bara tåget för fort och man hinner inte se landskapet som svischar förbi.. Och då blir man rädd...


Kommentarer
Postat av: Karin

Man får ha dåliga dagar och vara jobbig! Men hoppas att du känner dig gladare idag. Jag tänker att det ibland kan vara bra att ifrågasätta och få lite perspektiv på sitt liv, inte bara låta allt rulla på liksom. Kram vännen!

2012-11-07 @ 18:49:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0