Höstmys..

Passar på att blogga lite nu mellan amningarna och lämningar på förskola och sånt. Det är rätt så mycket att göra med två barn. Man har inte mycket tid för sig själv direkt. Har jag båda barnen hemma är det enb kamp att få storasyrran att sköta sig, och att amma, laga mat, städa och söva barn. 
 
Har ju min jobbsituation också som går mig på nerverna. Svåra beslut och jobbiga beslut kommer komma... man går ju bara och väntar.. 2013 kommer bli ett struligt år kan jag tänka mig. 
 
I helgen har vi iallafall haft höstmys med Sambons familj,, skönt med lite hjälp att ta hand om dottern, då kan man få sova lite längre på morgonen då lillpojken gärna slökäkar och sover omvartann på morgontimmarna. 
 
Annars går jag ju på vv igen, och det fubbkar faktiskt riktigt bra! Har gått ner en hel del redan, och nu börjar kläder sitta ok igen och man orkar mycket mer än tidigare.. jag kämpar på!
 
 
Goklimpen


Ute på fågeljakt..
 
Isa och farfar spanar efter älgar och fåglar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0