Boaboa..

Nu har jag kommit in i ett skede i min graviditet där jag är piggare, orkar med det mesta, mår inte lika illa och slipper ta massa medicin.

Detta har resulterat i att jag är grymt sugen att ordna upp i detta hem, eller boa som det kallas när man bkir inredningssugen och hemmapysselsugen i graviditeten.
Idag plöjer jg inredningstidningar och önskar det fanns en kontainer utanför huset så man kan slänga lite onödiga prylar.

Skulle vilja att min kära sambo kom igång ordentligt med ommålningen av hallen, jag skulle gärna hjälpa till men jag vågar inte måla med färgerna som är mindre bra att handskas med under en graviditet.
Funderar på att erbjuda han att jag städar hela huset om målningen blir gjord... kanske det blir fart på han,
eller inte...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0