Check

Har börjat införskaffa de saker som behövs till nya beben. Trots att man haft ett barn redan är det ändå endel nya prylar denna gågn, nu har man ju lärt sig vad man vill ha, och vad man saknat sist.
Jag har införskaffat en ny bärsele tex, den förra ergoselen vi hade passade inte min kroppsform alls, så därför skall jag testa den kända babybjörnselen, synergy med ryggplatta.. en superfin har jag fått tag på, halva priset på tradera.
Babybjörn synergy..
Sen behövdes ett nytt babyskydd, som passar i chassit i den nya brio sing vagnen. Brio primo, fick tag på ett sådant billigt på blocket.
Och den fina Briovagnen har jag ju visat förr... men den tåls att visa igen.. ;)
Härnest skall jag införskaffa en babysitter, helst en babybjörn babysitter, men får jag inte tag på ett sådant till vettigt pris funkar det med annat..
babybjörn balance air... niiice... men dyyyyrt!
Så... nu är jag förberedd.. lite nya bäbiskläder från tradera är också inhandlat.. man måste ju ha nått nytt till den nye personen... kanske heter han Måns, det får vi se...
LÄNGTAR!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0