Sommarmys!

Trots det "dåliga vädret" som många påstår iallafall så njuter jag av sommaren. Vi har fått mycket gjort här hemma, målat om vardagsrummet och fått in en ny bokhylla vilket har löst endel förvarning vilket är könt. Jag har ordnat gardinernas längd och småpysslat. Det känns skönt att boa lite nu innan semestern är slut och innan barnet kommer ut. 
 
Isa njuter också av massa lek och äventyr både på länsmuseet, hemma och på stranden. Lite bad har vi ju ändå hunnit med och trådgårdsmys på altanen. 
Smultrona har mognat och vi plockar massor varje dag. 
 
Bebin i magen växer så det knakar, han sparkar varje dag och bökar runt så det börjar göra riktigt ont åt alla håll.
I helgen blir det havet uta hos föräldrarna lite grann, och sambon ska vila och slappa hemma då hans semester är slut på söndag. Det ska trots allt bli ganska skönt när det bara blir Isa och jag igen hemma, inte elakt mot min sambo utan mest att vi kan göra våra tjejiga saker... ;) FIIIKA i masssor!
 
Smultron från egna skörden hemma. 

Vackra solnedgången över Graningesjön en fiskarkväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0