Gravid.. javisst

En av de önskningarna/saker jag ville uppnå i år har jag uppnått. Så här såg min lista ut sttrax efter nyår..

* Bli gravid
* Komma igång ordentligt som redaktör för trafiken.nu
* Träna på golds och friskis en gång i veckan
* Och ha fler familjemysdagar

Och gravid är jag nu. I vecka 10+0.
Jag ska försöka följa och blogga om detta här för er som vill följa med i diverse krämpor och lyckliga ögonblick.

Just nu hoppas jag på att jag går ur denna hemska illamnående period jag befinner mig i just nu, den startade i slutet på vecka 6, och pågår ännu... sista veckan har varit riktigt illa, men idag mår jag faktiskt riktigt bra.

Igår på alla hjärtans dag besökta jag sjukhuset i sundsvall, pga illamåendet, fick då också göra ett tidigt ultraljud och kika hur bebisen har det. Den verkar ha det kanon! Ligger där och spratlar och snurrar runt. Växer bra tack och lov! Fick massor av nya energi och kraft att ta mig igenom den här perioden, längtar nu tills magen börjar växa och tills när man kan känna de första bubblen/rörelserna.

Pyret är arbetsnamnet tills vidare... :)

Kommentarer
Postat av: anna s

Det var ingen dålig uppdatering! Stort grattis till graviditeten, härligt att det blir som man önskar ibland!



Stor kram =)

2012-02-15 @ 22:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0