Man tror man har allt...

Tänk att det alltid dyker upp något som behöver inhandlas från Ikea.. ;)
Igår kände jag mig bättre av alla symtom, och bestämde mig att nu r det läge att passa på att handla "det sista"... det har jag dock tänkt tidigare, men det verkar omöjligt att få med sig alllt man behöver från ikea en gång...

Denna tur blev det iallafall flera förvaringslådor till garderoberna, (vårt hem består snart helt av förvaringslådor) osså en ny hylla till badrummet, förvaring, förvaring, förvaring....... 

En annan sak som jag samlar på nu, är pysselgrejjer till Isa. Hon har fått några nya pussel, nya böcker och filmer, och från ikea igår: Pärlor och pärlplattor. Vilken glädje, det lös ur ögonen på henne när hon såg va hon skulle få. Jag tänkte att ju mer prylar att pyssla med dessuto bättre för mig i höst när man skall amma... 

Nu känner jag mig mer och mer förberedd för höstens strapatser.,. 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0