Sthlmstripp

For ner till sthlm i förra veckan för jobb och lite nöje.
Började inge vidare med nån magsjukavariant på onsdagen men tror att jag var utkörd, och försökte ta det så lugnt det gick istället.

Tågresan ner blev sådär, klarade den hyffsat med illamåendet, men det var gränsfall.
Därefter blev det möte på TLC stockholm, så trevligt att träffa alla trafikledarna där.. och lite allmänt jobb efter det.

Bodde förta natten på hotell scandic alvik, jättefräscht och fin. Bra frukost!

Dag nr två blev mer möten med administratör för trafiken.nu och sen lite allmönt jobb. Personligen tyckte jjag att jag klarade resan kanon hittils, knappt illamående och piggare än vanligt.. mot eftermiddgen mötte jag upp min härliga vän Lina för att ha lite tjejkväll med god mat och lets dance på tvn. Kanonkväll!!

Dagen efter kände jag dock direkt att illamåendet kom krypande, och lite brunch med härliga Åsa och Lina mådde jag inge vidare.. mer medicin och GODASTE glassen i sthlm, på stikkinikki.
Sorbé var verkligenn grejjen den dagen,.,

Nomnom sa Åsa..
Lina var supernöjd med sin glass..
Min glass, choklad och mint med citron!!

Resten av dagen blev det massa shopping, nya klockor, kläder och mycket annat smått och gott! Resan hem blev tyvärr fruktansvärd, illamåendet eskalerade oh jag trodde att jag skulle spy konstant.. ursch, min kropp pallar helt enkelt inte resor just nu, och naturligtvis har jag en ny inom kort...
Längatr till semester i sommar då man får vila, vila vila!!!
Tack och bock för denna gång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0