dag 1, lugnet

Nu är det kväll.
Jag sitter framför datorn på mitt rum, det e tyst i hela huset, trots att jag vet att det är väldigt lyhört.
Man blir ganska trött snabbt här, måste vara lugnet. Naturen och stämningen.
Jag har iallafall hunnit med att göra ett vattengympapass i den 30 grader varma innomhusbassängen, ätit en soppmiddag och sen en uppfriskande promenad längs skogsvägarna.
Äntligen börjar löven falla! denna period tycker jag nog är vackrast på året. här uppe på berget är det ganska häftig utsikt också, så man får uppleva både trång skog och många fina utsiktsplatser när man går den klassiska rundan.
Nu ska jag snart sova jag också, lite nervös för att ha svårt att somna, men ändå ganska lugn.
Höres mer imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0