Stiiiicka..

Jag jobbar ju som bekant nattetid också.. och ofta är det väldigt lugnt på telefonen, vilket innebär att jag måste hitta på nått att göra.
Inteb för avancerat, som att läsa en bok.. då blir man supertrött.. kolla på film funkar ju alltid, men saknar nått att pyssla med händerna.. annars blir jag bara groteskt snackssugen, och då slutar det alltid att man vankar till godislådan..

Nu har jag kommit på att jag ska börja sticka igen.
Var på bibblan idag och lånade denna intressanta bok av Elisabeth Norinder:



Den är väldigt basic, och tar upp allt från att börja lägga upp maskor till olika sticktekniker.
precis vad jag behöver då jag inte kom ihåg nånting.. jag som var så duktig förr i tiden och stickade massa mössor.
Nu ska jag iallafall bli riktigt duktig, vem vet i framtiden kanske man tom kan ta upp beställningar.. ;)

Vem vet kanske kan sticka en sådan i framtiden??!!


Men jag skulle vilja kunna sticka en sådan klänning till Isa iallafall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0