Ur gängorna

Så känner jag mig just nu.
Känns lite som jag har tappat kontrollen, bara för en vecka sådär iförsig, men det går snabbt att få humöret i botten.
Har tappat min så bra påbörjade vecka med viktklubben, har tappat bort all träning, och har istället njutit av lite för många glas vin och alldeles för god mat i för stora mängder.
Osså tänker man att nästa dag då ska man minsann ta tillbaka sin kontroll, men det blir allt längre fram hela tiden.
Kanske kan detta blogginlägg få tillbaka mig till framtiden, för just nu känner jag mig som en trött och svällande koloss. Inga kläder passar och jag orkar ingenting...
Inne på nattpassen nu ju, vilket heller inte gör saken bättre, man e helt enkelt "dum i huvudet" när klockan har slagit 0400 för ett tag sen och kroppen skriker efter vila och sömn..
Kanske, kan jag komma ur de här efter denna vecka med nattpass, och helgens flytt... sen har jag semester, då skall jag ha tagit mig tillbaka till kontrollen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0