Oregelbunden..

....när det gäller vikten ja.
Nu har jag bytt taktik igen.
Det funkade inget vidare att köra LCHF, blandat med GI, jag fuskade med kolhydraterna för mycket.
Övervägde att gå över till viktväktarna igen, men kom på att man kanske skulle testa nått nytt ändå.
Jumera kan man hitta mig på viktklubb.se
Det ska bli spännande om detta funkar, jag vill ju ändå fortsätta till viss del med riktiga produkter så som riktiuga fetter, och protein, istället för att köra lightprodukter.
Men jag måste helt enkelt ha kontroll annars fuskar jag för mycket. Hoppas nu på denna sajt, har många vänner som använder denna och det funkar.
Spännande...
Jag känner att så länge jag inte ger upp totalt kan jag fortfarande klara det här nån gång. Det kanske krävs lite kamp, och testa alla dieter som finns för att de skall till slut funka... Den dagen jag ger upp totalt, då är det nog kört.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0