Jag är kär..

Jo, så e det, inte bara i min underbara kille, och i min dotter, jag är även kär i en soffa. Äntligen. Har variit småått skeptisk till alla "u-soffor", ala med divan.. visst, jäkligt bekvämt, och praktiskt, men det står ju en sån i varje hem.. visserligen har den soffan jag är kär i också liknande proportioner osv, men den ser lite annorlunda ut. Dessutom tänker jag ha en ljusbrun variant..
Detta är stommen..
Det som är speciellt med denna, är det ena hörnet, som är extra djupt, där man lätt kan mysa ihop sig med sin älskling utan att vara nära att trilla nedför kanten. Jag gillar som sagt DJUPA soffor, som man kanppt kan sitta riktigt i.. En annan variant som jag fick tips på är denna:
Denna ska tydligen vara extra djup, syns kanske inte på bilden, men ändå... men visst håller ni med, denna är ändå liiite tråkig...
Det här med soffor är svårt, och jag tänker inte ge upp förren jag hittar den speciella jag vill ha...

Kommentarer
Postat av: Despina

är också kär i en soffa som jag nyss beställt :)

2011-06-01 @ 22:21:12
URL: http://smaragder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0