Härliga tjejmidda..

Under lördagen tog jag och Isa en tur i birstam, köpte nya bra bh:ar från Change och lite t-shirts till morgan. Isa och jag njöt av varsin smothie och kaffe/frappe... kanonmys!
På kvällen var det dags för tjejmiddag hemma hos anna. Som vanligt fick man nya inspiration och ideér när man kommer hem till henne, kanon inför min husinflyttning som är snart..
Härliga tjejer va på plats, massa god mat!!, och trevliga samtalsämnen.. Kvällen avslutades med att skaka rumpa till Irene Panik på hamnjrogen.. tror snart jag börjar bli deras toppfan, haha har vart på varje spelning hittils, frivilligt eller ej..
Tjejjer i Birsta!
Härlig kvällssol på Annas altan, och massa god mat!!
Nöjda och mätta.. :)
Fartfylld avslutning på Hamnkrogen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0