Better

Nu har jag jobbat två nätter, och är inne på min tredje. Mår betydligt bättre idag än vid förra inlägget.
Har fått sova ordentligt, och känner att snart är det dags för flytt och SEMESTER!!
Min allra första betalda semester, det ska bli skönt. Framförallt flytten. Länngtar så jag går sönder.
Sitter på ikea.se dagligen och planerar och funderar hur huset skall inredas... just nu har jag ingen större plan, utan vill mest flytta in först och sen göra små inredningsprojekt i huset.
Först och främst vill jag ha en schysst utemöbel, en köksö, och en beige soffa..
Kanske denna, med tillhörande pall? ;)
Annars så hade jag även tänkt att sambon skulle få små byggprojekt, för att han ska lära sig att bli duktig att snickra.. HÖHÖ.
Skulle gärna vilja ha en bänk med förvaring på altanen, men de är svinigt dyra i butiker, så jag tänkte att man kanske kunde bygga en..
Några exempel nedan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0