sommarminnen

Denna sommar känns det som jag nästan gjort allt mysigt man ska göra, jag har tagit till vara på de dagar när solen skiner som bäst och passat på att pysslat och fiskat när den inte gör det.
Bara härliga saker mest. Tyvärr har lillan hamnat i trotsåldern, så man har lite bestyr hemma s svetten rinner längst pannan. Det gäller att hitta på så mycket som möjligt när hon är vaken, och tack och lov sover hon gärna två timmar mitt i dagen så man får tid att vila själv.. lyx!
Häromdagen var det tokjfint väder igenb, och mina föräldrar kom in till stan med båten och hämtade oss ut till sjöboden, härlig resa!
På kvällen var det dags för friskis-pass, och min bror från göteborg passade på att få lite kvalitetstid med lillan och var barnvakt, i gräset intill jympapasset.
Båten på väg ut från stan..
Gissa vem som körde båten?!
Härliga broder och Isa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0