lite update

Har inte haft så mycket tid för bloggen senste veckan, har haft fullt upp med uppackning i huset.. vilken tid det tar alltså!! Dessutom är ju jag och Isa ensamma hema hela dagarna och det är inte så lätt att få nått gjort när hon flyttar runt allting.
Två turer till birsta har det också blivit, först i söndags där det köptes nya sängar, en köksö, nya lakan, galgar, och annat smått och gott... men såklart fattades det massa saker, så dagen efter for jag och Isa ner igen och handlade lådor och mer galgar..
Just nu ser jag mest fram emot när det blir klart här i huset.. (om nått år kanske.. ;) ) och torsdag då jag och komnpois ska ner till Sundsvall och gå på gatufesten, ska bli skoj.. :)
Mer update och bilder kommer här fram över... ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0