flytten..

Som jag berättat tidigare har vi flyttat till radhus, och vi lever just nu i lådor... Morgan har ingen semester utan jobbar såklart världens mest obekväma och oregelbundna tider, så man får inte mycket gjort tillsammans. Själv ska jag försöka göra nått i lägenheten, men allt är så beroende av nått annat hela tiden, väggar som skall målas, nya förvaringslådor måste handlas, hyllor ska förflyttas osvosv...
Just nu har jag kommit till den insikten att jag inte kan göra nått själv i lägenheten, utan måste ha Morgans hjälp oavsett.. sucka!
Hatar att bo på det här viset då det e grejer överallt och alla blir dubbelt så slarvig när man har grejer överallt dessutom,. och sen ska man försöka leva nått slags normalt vardagsliv med matlagning, tvättning osv mnitt i kaoset... SUCKA! Jag går under snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0