Svårt med rytm..

Jag har verkligen svårt att komma in i rätt sömnrytm när jag jobbar natt.. visserligen är det inte så ovanligt, men eftersom jag vet att jag är en sådan person som verkligen behöver sömn för att fungera korrekt blir jag stressad av detta, vilket inte gör det lättare att sova sen..

Menmen samtidigt så spelar det ingen roll.. sover jag bara fyra timmar, och sen jobbar tolv får jag väl helt enkelt bara stå ut. Har ju alltid massa tid sen att ta igen sömnen på, speciellt när man e ledig nästa vecka..

Godissuget har däremot minskat.. *lycka* nu boostar jag med frult, frukt frukt... och diverse popcorn på jobbet...

Jag tror den här sömnrubben kommer alltid att bestå, så det e väl bara att acceptera..

Kommentarer
Postat av: Elisabet Runsten

Hej Johanna.

Roligt att hitta dig!

Hur mår du? Oj! Så mycket att fråga....

Minns du mig? Elisabeth... Från Stockholm. Hmmm jo det var väl så jag kallades haha

Du har fått en dotter!. Grattis!! Själv har jag två söner, 3+5år. Gift mig och heter nu mera Runsten istället för Eriksson.

Kram

2011-01-17 @ 22:16:40
URL: http://bettane.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0