Shopping i all ära..

Jag har shoppat lite idag, tänkte visa det här... det finns mycket snyggt på HM denna vår. Älskar deras klänningar och brallor i diverse mönster, speciellt djurmönster..

Idag shoppade jag först dessa snygga brallor.. 


Mycket snygga, men tyvärr satt de jättekonstigt på mina vader (kommer nog inhandla dem på nytt om de finns kvar när jag har gått ned i vikt), och jag kom på att det var egentligen ett par mjukisbyxor jag behövde som är sköna att jobba nattetid i... och därför bytte jag byxorna mot dessa mjukisar istället..

 Dessa var supermysiga, och med nästan lite 80-talsfeeling ala mc hammer, vilket passar mitt sug efter kläder just nu. Dock var de enorma i storleken så för att jag skulle få dem sitta som jag ville blev det en storlek M, (brukar ha XL)

Nåja.. det blev det idag alltså, men tidigare har jag köpt dessa snygga saker...


Men jag skulle också vilja ha dessa snygga saker..



Så nu har ni sett lite av mina senaste allster, och önskemål...
som sagt sköna brallor och klänningar inför våren... Uppenbarligen ljusa färger och mönster..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0