Helg i Graninge igen

Har man en ledig helg så varför inte passa på ovh mysa till det rejält i skogens ala skog Graninge.
Först en skön kväll med vin, öl och mousserande då vi firade både min och sambons systers framgångar i jobbet.. Kanon! Jag var dock trött efter natten jag jobbat före, så jag la mig i tid vid 23-tiden och vaknade upp utsövd och pigg på lördagmorgonen av att Isa hoppar i sängen och Siam (hund) slickar oss i ansiktet.. 

Fantastiskt är det att sen kliva ner i köket och frukosten redan står på bordet!
Efter te och mackor fulla magen, gav vi oss av med bob, hund och stövlar för dagens första uterunda..





Mer uppdateringar i detta inlägg kommer under dagen..

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad mysigt det ser ut!

2011-04-05 @ 10:35:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0