Tiden i bilder...

Orka inte skriva.

Därför kommer en kavalkad med bilder (mest på Isa) från tiden som gått..

Sover som fantomen...





 

Före...                                                      Efter..


För att kortfatta vad som hänt sista tiden. de sista "före och efter" bilderna som ja la in är bara för att visa hur stor min darling har blivit. Den första bilden är ifrån strax före jul, 2009. Den sista tog jag häromdagen..  sjukt vad snabbt de växer!!

Sen har det vart älgjakt, sjukdommar här hemma, mycket bytardagar och Isas allt busande...  galen aktiv tjej kan jag lova.

Nåja.. ska försöka vara bättre och skriva nästa gång.. när jag har tid.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fina bilder, här är det också sjukstuga!

Cissi

2010-09-29 @ 13:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0