Gräsänkling

I helge skulle vi egentligen upp till Graninge för att Sambon skulle jaga och jag bara vara där och slappa.. men så kände jag nån timme innan att det faktiskt skulle vara skönt att få en helg hemma, alldeles för sig själv.
Isa följde ju med upp för att umgås med Faster och Farfar, så hon skulle heller inte vara hemma..

Jag var dock orolig, för tidigare när jag skall ha haft egen tid har jag mått dåligt, och känt mig rastlös.

Inte denna gång tack och lov. Jag känner att kanske, kanske är jag på väg att må bättre i psyket iallafall, nånting som ger ett litet ljus i sjukdomstunneln.. Däremot tycker jag nästan att det är lite för bra att vara hemma, och nästan lite mer skraj när de kommer, skulle nog helst vilja vara ensam några dagar till...

Klart saknar jag dem, men saknar inte ljudet av barnskrik och leksaker som spelar melodier, saknar heller inte dataspelandet från sambon och har därför stora planer på att minska ner utrymmet vid datirn så det blir jobbigt att sitta för länge.

Jag saknar däremot lediga dagar med familjen, när man gör saker tillsammans, utanför lägenheten.
Nåja, de kommer ju hem imorrn, så därför ska jag njuta exctra ikväll och käka upp ett paket kräftor alldeles själv!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0