Design, bloggar och sjukdom

Tänk att den här sjukstugan tenderar att aldrig ta slut. Nu har Isas förkylning tagit om igen, och jag själv blir ju aldrig bättre.
Både ont i höften, förkyld, hosta... sucka.
Hur ska man orka söka jobb och göra anstämdiga saker nu? näe... såå lesss..

Nåja, använder tiden inomhus till att ordna med bloggarna lite grann.. Har fått i uppdrag av min kära mor att ordna en hemsida åt henne, som hon kan lägga ut sin konst på.

Eftersom hon e hyffsat oduglig med sånna datasaker, så ska det vara så enkelt som möjligt för henne att lägga ut bilder och skriva text, och redigera det hon vill. Därför tyckte jag helt enkelt att det bästa skulle vara en blogg, för att hon även där har möjligheter att få kommentarer och lägga in texter lättare osv, och att det e gratis och jag enkelt kan göra en design..

Nåväl, nu har jag gjort ett första förslag till henne, kolla gärna in den och säg vad ni tycker:
http://jojjotestar.blogg.se/?tmp=08124728

Det är som sagt en test, och domännamnet komemr se annorlunda ut i framtiden..

När jag då gjorde hennes blogg blev jag också sugen på att göra iordning min egen, så därför har den också fått ett litet annorlunda uppsving.. vinterupdaten kan man säga..
Tyck gärna till om den me om ni har lust.

Annars så har jag allmänt pysslat sista tiden med både det ena höstpillret efter det andra..



Svamplock...




Pysslade ihop lite armband och halsband till Isa.. (de var populära, men nu ligger de över hela lägenheten..)




Isa älskar äpplen... här uppe hos farfar i Graninge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0