Demostrativt

Min karl spelar poker. Till en början tyckte jag det var ok, det är ju ändå han som är den ekonomiska av oss. Sen tyckte jag det blev jobbigt, tråkigt att han spelade så mycket, och inte illbringade den tiden med oss. Samtidigt måste han ju också få ha nått skoj, men jag tyckte det blev lite mycket.

Nåja, nu har han en månad på sig, går det inte bättre i spelandet, (dvs han vinner massa pengar som går till något spännande för oss) så ska han lägga av.

Igår kväll satt han iallafall och spelade och jag traderade lite. Då kom jag på att det faktiskt finns "tjejversionen" av spelande för mig, Maria Bingo! Ha.. tänkte jag, och loggade genast in, och tro det eller ej, jag vann, några hundralappar!!

Men för att demostrativt visa att jag minsann var bättre än honom ekonomiskat, (vilket jag fortfarande inte är egentligen, men ändå..) tog jag ut alla pengarna och satte in dem på mitt konto ustället och loggade ut, istället för att spela upp dem menar jag...

haha!

(kul var det iallafall)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0