Bra dag

Idag har jag vart hemma med Isa. Sköönt... en av få gånger som jag verkligen sett fram emot att få va med henne en hel dag.. Annars brukar jag få ångest och bli trött och irriterad lätt. Låter kanske konstigt, men det e faktiskt ganska jobbigt att tillfredställa hennes behov av lek..
Däremot idag har jag bara haft mysigt med henne, hon har hjälpt mig, och vi har dansat och tjoat och varit på bvc en sväng.

Nu har hon sovit snart två timmar dessutom så jag har fått egen tid att bara fundera och ordna saker på datorn osv.
När hon vaknar ska vi klä på oss ordentligt och gå ut i det kalla men härliga vädret, för en tur ner till stan, lite shopping och en tur till Isas mormor på miun.

Sen ska vi hem och laga härlig pasta och kyckling med organo, tomat och massor av vitlök och parmesan!! Italiano..

Sen, Friskis med evas pass!! Bäästa..

:)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Låter helmysigt!

2010-11-25 @ 18:49:44
URL: http://hemmahosfurilla.blogspot.com
Postat av: anna

vilket fint foto!! var på Evas pass igår. det var bra! Tung styrka, konditionen kan man alltid fuska lite med, ta det lugnt, men jag höll på att skratta ihjäl mig när jag och sandra blev sittande båda två när alla andra kämpade med styrkan, hur orkar de? Eller som sandra sa när vi sprang runt "har vi brottom någonstans?" Vi blev omkörda i vårt lunkartempo av hurttanterna.



Kram!

2010-11-26 @ 18:28:57
URL: http://vitstuga.blogg.se/
Postat av: Rebecca Berndes

Vilken himla fin bild på er två, mycket glädje :)

Gillar btw den blonda sidan av Jojjo...mkt fint.

2010-12-01 @ 07:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0