Att vila

Befinner mig innanför hälsohemmet Österåsens tunga port..  låter som jag vore instängd va..
Denna vecka är jag här för att vila, vara bara Johanna, träna och äta god veggmat. Lite detox kan man säga.
Första dagen var jag riktigt trött, det var som jag aldrig fått sömn och jag ville inte göra någonting. Förmodligen för att jag varit väldigt uttröttad och så kom man hit och börja slappna av och då kom den stora tröttheten.
Idag mår jag bättre, men lite seg fortfarande. Som tur e är jag just här för att vila så det passar jag på att göra.
Annars så har jag ju gymmet jag kan gå till, härliga promenadvägar att vandra efter och bassängen!
Just nu e vädret inte riktigt nått vidare så jag tänkte ta ett dopp i poolen senare och simma lite, och nu innan lunch bara slappna av och se på en film...
softish!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0