Arbetslöshetsträsket

Jupp, där är jag ännu.. var på väg att kliva ur, men icke. Känns som jag är den evige arbetslöse som bara får hoppa in när det passar.

Suck.

Menmen, när dessa ord skrivs sitter jag iallafall i sollefteå, på TÅ:s kontor och funderar på att ringa Lars T Johansson för en intervju angående nyårsrevyn som de brukar ha..

Annars har jag inte så mycket viktigt på agendan, vilket är väl ganska skönt eftersom jag e rätt så hängig. Fick en tillströmning av näsblod igår, höll på hela förmiddan, så nånting i kroppen är det som säger stopp.. vad vet jag inte, men uppenbarligen är inte allt i rätt ordning.

Annars kände jag mig hyffsat stark ändå, trots nederlag, och jag försöker verkligen fokusera på vad som är kul just nu och passar på att njuta av att det snart är jul och sånt.. dags för julpyssel och julinredning, förmodligen till min sambos skräck, eftersom han e gruvligt less på mina inredningskampanjer, menmen jag e gruvligt less på hans pokerspelande också så vi får leva med det helt enkelt... ett tag till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0