Ledig dag i veckan...

Igårkväll hade vi en lite grillningskväll med två vänner. Mycket trevligt var det, lugnt och sansat och sen spelade vi TP på wiikonsollen hela natten.. hihi. så skoj!
Det vart så där lagomt med alkohol och mat, så jag höll bra kontroll på mina points, och har kvar sparade inför helgen också.

Jag tar denn a helg som en utmaning, och tänker inte släppa tyglarna, utan köra stenkoll. Däremot måste jag ju träna så fort jag får chansen för att ha extrapoints så jag klarar av det.

Idag är det ju en röd dag, mitt i veckan. Så sambon e hemma, och vi funderar på vad man ska hitta på idag. Tyvärr är vi lite snuvuga hela bunten så det blir ingen jätteutflykt.. önskar jag haft mycket pengar och kunna åkt till birsta, eller något badhus nånstans...

Menmen det blir nog en mindre utflykt iallafall.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Blev det ngn utflykt? Kram Cizzi

2010-05-15 @ 20:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0