Fel håll

Idag gick vikten åt fel håll.

Jag känner sånt stort behov av att förklara mig, eller försköka säga varför och att jag vte, och försöker se det positivt. Men..
Kan ju lika gärna konstatera faktum att jag gått upp denna vecka. Jag har både druckit alkohol, ätit chips och hemmagjord pizza. Inte så konstigt då kanske.

Jag har iallafall inte slarvat med träning eller så, bara helt enkelt ätit mera.
Nåja, kan ju inte göra om det nu, utan istället blicka frammåt. Precis som jag hittils gjort och kommer hittils att göra. Ingen idé att hänga upp sig, jag visste att denna dag skulle dyka upp..

Nu är det bara att göra det bästa och kämpa vidare... och det har jag definitivt styrkan till!!

Kan ju däremot säga att vi hade en så kallad mätning idag också, och det har försvunnit flera centimetrar på rätt ställen! så det känns såå sköönt!

*starkare*




Kommentarer
Postat av: Lisette

Det var ju inte mycket du hade gått upp! Det händer ibland! Tänk på att du tränar så det kan vara på grund av det som du gått upp LITE vätska m.m. Jag gick upp ett helt kilo när jag började jogga... inge större förändringar i maten men ja, det kan ju vara muskler:)

2010-05-06 @ 10:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0