En fantastisk helg

Vi har varit i Graninge i helgen. Grillat, drinkat, spelat kort och varit ute på massor av promenader.. underbart har det helt klart varit. Jag känner mig alldeles lugn men trött nu när jag är hemma.

Isa har lekt som en tok med alla leksaker från snälla tremeningarna till henne kom med. Ett helt lass kan man säga.. längtar tills vi kan fylla barnpoolen i sommar, det kommer bli en solklar hit.

Fredagskvällen blev det en massa goda drinkar.. ( konstiga blandningar dock), och spelkort.. chicago räckte hela kvällen.

på lördagen for vi en sväng till Dannerotravet under lördagen och spelade bort massa pengar. Isa fick vara hemma med faster som hittade på massa skoj.
Varje dag har vi tagit en promenad ner till sjön, både morgon och kväll, och trots att man kämpade med att slå ihjäl så många myggor som det bara gick, så var det härligt. Ett sånt lugn och härlig natur.
Jag har känt att jag uppskattar naturen och skogen mycket mer nu än vad jag gjorde när jag var mindre. Det kanske blir så när man får barn själv.

Det kändes som att jag hade massor att berätta, från helgens alla intryck men jag kommer inte på mer nu. Istället kommer här en rad bilder.. 




Eftersom vi inte hade med oss vagnen, uppfann vi en..
Isa trivdes jättebra i den något schabbiga varianten..



Faster och Isa hade plockat gullvivor..





När vi var på väg hem efter Dannerotravet dök det upp en tjäderhona efter vägkanten, hon var inte ens rädd för den svarta bilen som stannade, vilket är ju ovanligt..



Lördagskvällen bjöd på en härligt vacker solnedgång..

 

Jag och gullvivan..





Isa fick sin första födelsedagstårta, trots att det är två dagar kvar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0