segisdagen

Det vart en galen helg. Orkar inte ens tänka på det. herr ågren finns kvar i skallen...

Nåja. Inför invägningen idag var jag väl inte så hoppfull om man säger så.. menmen det gick ganska bra trots allt. 0.5 ned,,  det e riktigt bra om man tänker på helgens bravader..
(jag tryckte i mig skräpmat för första gången sen jag började med detta.. )

Dagen har i sig varit seg.. jag har haft ont i huvudet, och mestadels velat lega framför tvn... Isa har tack och lov varit snäll och lekt själv massa på golvet. Hon tycker allt e roligare nu när hon kan krypa lite..

Imorrn blir det nog öppna förskolan en sväng, om Isa inte e snuvig.. Annars tänker jag nog vara hemma och ta det lugnt. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0