kass uppdatering.. jag vet..

Har säkert haft mycket att skriva i bloggen sista tiden, men det blir så trist med bara text och inga bilder.
Därför har jag lugnat mig lite och idag blir det lite pics också.

Isa har ju som sagt börjat krypa och ställer sig upp överallt. Nu jagar man henne hela tiden, och försöker bygga upp små hinder här och var där hon inte ska vara och peta. På ett sätt skulle man vilja höja upp hela möblemanget en och en halv meter, men det går ju inte. Samtidigt tycker jag hon ska lära sig vad som e ok att grejja med, och vad som jag inte vill att hon petar på. som tex tvn..

Isa e ganska duktig ändå och förstår när vi säger ifrån, men däremot är det ju ganska kul att göra tvärt om vad jag säger och pilla på saker som hon vet att hon inte får... ;)

Med andra ord så är jag och Isa ute och vevar med vagnen en hel del nu, för att hon inte ska bli rastlös och less. Idag har vi varit på bibblan, andra gången denna vecka. Där finns det massa böcker och andra barn att kika på, perfekt för en nyfiken unge..

Själv försöker jag hämta mig från magsjukan, går ganska bra, har tränat en gång och det var skönt. Funderar på att ta en lång promenad i fina vårvädret när Isas pappa kommer hem från jobbet. Kanske vi akn gå hela familjen? :) det vore mysigt..



Så här ser det ut dagligen i köket..  det e mycket städning och plockning av grejjer nu kan jag lova.



Nu står vi upp överallt där det finns nått att hålla sig i..



Högläsning med farfar..



Går och går..

Kommentarer
Postat av: Klara- mamma till Tilde

hon är så fin! Stora tjejen nu!!

2010-03-12 @ 16:50:23
URL: http://mammaklara.blogg.se/
Postat av: Lisette

Herregud vad stor hon har blivit!! Dags att ses snart igen!!! Själv håller jag på å lagar mat, potatis med lax i ugn med citron å grejer plus egengjord romsås:) Å så vin då:) Nä nu är det ni som kommer på middag snart!

2010-03-12 @ 18:53:46
Postat av: Annika Årsjö

Så stora dom blir när dom börjar stå och gå =)

2010-03-13 @ 10:29:54
Postat av: Anonym

Hihi, ja det blir en del städning och plockning!

Här hemma har vi drabbats av kräksjukan, fy fan!!!

Jag och Majken men Jonas har klarat sig hittills...

2010-03-13 @ 10:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0