Härliga vardag

Vardag igen.

Nu förtiden tycker jag att när det blir måndag stormtrivs jag. Ungefär samma känsla som man brukar ha en fredageftermidda när det blir helg.
Jag och isa hittar vårt vardagslunk, och jag funderar på vad för kul vi ska hitta på denna vecka.. nuför tiden består det mest av att träffa andra mammor och leka, eller utflykter i bilen eller vagnen.
Det är skönt också att bara vara hemma, men det funkar inte en hel dag, då blir både jag och Isa rastlösa.

Denna måndag vaknande jag tyvärr ganska förkyld. Men inte så farligt så jag ändå kunde ta en promenix.

Jag ska orda nåot om helgen också...  den har vart kanonmysig. Hade nån form av familjemidda/slagermidda med föräldrarna, och sen gick jag ut spontant med kompis..  kanonkul! Visserligen visste jag att jag hade ont i halsen redan på lördagen, men jag ignorerade..

Söndagen blev en lugn hemmadag. Massor på tv, mest vintersporter och Friidrotts-VM inomhus.
Planen var att gå första gången på kören som jag ska börja i, men eftersom halsen inte ville vara med så kändes det bara dumt att gå dit och ändå inte våga sjunga ordentligt..

Tillbaka till måndagen igen..

Den vanliga vägningen.. var orolig då jag tränat lite, och druckit massa alkohol på lördagen. Då brukar det bli plus eller stå still..  Tack och lov blev det minus ändå, 0,2 dock bara, men eftersom jag hade magsjuka förra veckan så misstänkte jag att jag hade gått upp...  nöjd alltså.

Här kommer föresten några dagliga bilder på min lilla busunge..



Nyvaket troll..  hur söt får man va liksom.



Isa har lyxen att kunna gunga inomhus..

Kommentarer
Postat av: Sanna

Du är så himla duktig! Nu är det så nära för dig att bli tvåsiffrig! Fatta! Va kul!

2010-03-16 @ 08:54:20
URL: http://hemmahosfurilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0