shopping

Jag har varit i stan och gått loss med plånboken... det kanske blev lite väl tilltaget, menmen, man måste ju passa på.. eller?  Det var skoj iallafall..

Träffa min kära kusin och hennes barn, vi var två tjejer med varsin barnvagn. perfekt, för då hänger vi ihop på ett bra sätt och förstår varann vart man vill gå.. 

Trevligt var det som tusan, och vi käka sushi, jag drack en massa kaffe och vi shoppa...
Dag två var vi också i stan, med en ny kompis, det blev en god ceasarsallad på söder, sen glass och sangria! Och lite mer shoppning...

Tänkte lägga ut lite bilder här av några av de prylat jag inhandlade. Dock får ni har överseende med bilderna, det var mörkt och min blixt på mobilkameran e kass...

Klänning, kjol, scarf
 Kläder till Isa..
 T-shirt, oversize t-shirt, munkjacka..
 
två par skor, nagellack, rosetter, halsband, örhängen solbrillor.. m.m.



Jag har handlat mer också, men vill inte lägga ut bilder på allt.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0