Nu börjar vi om..

Efter några veckors totalt kaos, ingen kontroll på varken träning eller points är det nu dags att ta tag i det här och återgå till fullständig kontroll med både träning och mat.
Jag tror också att jag kanske får den ro i mitt huvud jag behöver när jag gör detta.

Så jag har köpte ett nytt skrivblock, och har idag börjat om.
Ikväll ska jag och kompis ut och kuta tillsammans, så nu tar jag tag i träningen också.

Ni som följer kanske har märkt att det var länge sen jag la in nått om min vikt, detta därför jag har helt enkelt inte vägt mig på ett tag, men utlovar en ny siffra nästa vecka.

Planerar att ta tag i denna blogg samtidigt som jag börjar om igen..

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0