update

Slutet på veckan.
Än en gång har jag vart usel på uppdatera.. vet inte varför.. sorry. Hade väl inge vettigt att skriva kanske.

Iallafall så har jag tränat gärnet denna vecka. tre friskispass har det blivit..  och planerat ett till på lördag...
men..
Har ont i höften/ryggen idag igen.. som förra gången. Tack och lov är det inte lika ordentligt som sist, men det gör ändå ont och jag kan inte röra mig på samma sätt som tidigare.. Hoppas ändå att det går över, om jag försöker stretscha lite idag och göra lugna rörelser..

Isa har fått haft det riktigt roligt denna vecka. Hade fika med fyra andra mammor i tisdags.. blev hele eftermiddan och alla barn lekte och grejjade medans mammorna fikade och pratade.. supermysigt och mycket trevligt.

Igår var vi också hos en annan mamma och fikade hela eftermiddan..  toppenhärligt och skönt att babbla massa. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0