Städdag

Idag har jag vart hemma och innomhus hela dagen.
Isa har vart lite förkyld och lite känningar efter vaccinationen igår.

Så jag passade på att få nån slags ordning hemma. Damsög, rensade bland pappershögar och funderade på hur jag skall få mer ordning i alla prylar.
Isa var överförtjust i damsugaren och blev som en riktig sprattelgumma så fort den startade..

Är så himla sugen på att gå och träna ikväll, men som sagt, inte tre dagar i rad.. det blir lite mycket.
Funderar på att ta en promenad eller nått istället, för jag känner mig lite rastlös. Skulle vilja ha familjen med, men det går nog inte idag..

Förövrigt var vi ute på en mindre promonix häromdagen så Isa fick prova sin nya pulka (tillslut).. det var givetvis succé..

Lägger in en bild också som visar Isa i sitt esse när de populära majskrokarna intas.






Kommentarer
Postat av: Karin

Vilken sötnos hon är! vet du, nu har jag också skaffat blogg...sisådär 100 år efter alla andra =) ses imon!

2010-01-20 @ 22:10:33
URL: http://lyckoblandning.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Mysigt med pulkatur! Cizzi

2010-01-21 @ 16:44:39
Postat av: Anna-Karin

Majskrokarna är ju alltid poppis. Dom går hem här också. ;)

2010-01-22 @ 15:06:33
URL: http://viborpalandet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0