Pics

Nyår ja...

Eftersom denna blogg är helt öppen för alla, så väljer jag att lägga ut en bild på mig och min sambo. För resterande bilder är på annat folk, och de som vill se kan kika på facebook. De som känner mig alltså..

Detta är dessutom den första helfigursbilden på mig själv. I nyårsutstyrsel..
Måste tillägga att jag blir själv chockad när jag ser helfigurbilder på mig själv. Det e ju inte direkt smickrande, men ack nödvändigt. Jag inser ju helt klart att jag har endel att jobba på... och det ska jag!!

Nästa gång jag lägger upp en helfigursbild här på bloggen kommer jag se annorlunda ut. helt klart!

(var iallafall ganska nöjd med håret... ;) )





Kommentarer
Postat av: Ingrid

Du är jättefin Johanna! Verkligen!

Och jätteduktig som kämpar på!! Håller tummarna för dig!

2010-01-05 @ 15:59:17
Postat av: klara

Vad fin du är!:D

2010-01-06 @ 13:02:25
URL: http://mammaklara.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du är fin JOHANNA. CIZZI

2010-01-13 @ 14:13:34
Postat av: Åsa

Supersnygg till nyår juh! Kul också att ni kom iväg på festen och det var en höjdarkväll! :)

2010-01-15 @ 09:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0