penning, sjukskrivning och träning

Vilket strul det är med alla myndigheter. Ska man vara förälder så ska det krångla, om man inte har nått fast jobb i vanliga fall dvs. Och det har ju inte jag så..

Iallafall så fick min underbara kusin sin bebis i helgen så jag e superglad för detta! Längtar så tills vi åker ner och hälsar på..

Har idag ordnat tack och lov mer föräldrapenning..  det e ju inte mycket men lite grann..
Måste ta och jobba ikapp lite bara så jag får några stålar i slutet av nästa månad bara..

Friskis e fortfarande min grej. Tränar så ofta jag kan, förutom att Sambon har beslutat att jag bara får träna varannan dag.. annars får jag ont i höften lätt av överansträngning... haha. typiskt.. men han har så rätt så..

Nu ska jag pyssla ihop en födelsadagspresent åt min lilla mormor som fyller år idag.
Tänker överaska henne sen med ett besök...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0