dålig update

har inte hunnit med, eller snarare orkat faktiskt ta tag i bloggen denna helg..

Haft en sådan som man kallar "dålig dag" eller helg då i mitt fall.
Inte med pointsen, eller mathållningen. den håller jag än kontroll över, och det går riktigt bra.
Men har varit lite deppig, och har nu tagit tag i det hela.... mer tänker jag inte skriva om det.

Var idag äntligen ute med vagnen igen efter kölddagarna här.. idag var det ungefär 5 minus vilket är perfekt enligt mig. Vill varken ha lägre eller högre temperatur, iallafall n' det är vinter... 

imorrn har jag ett besök på familjecentralen, men orkar jag kanske jag och Isa går ut och provar pulkan.. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0