det lättade

Japp. Vädret lättade..

Isa och jag tog en härlig promenad idag, först lagomt till fikat på Morgans och Isas morfars jobb. Det är alltid lika populärt när hon dyker upp där.. hon charmar alla såklart.

Sen gick vi vidare, först hämtade vi fika på sambiblan till mig, och tog hissen upp och gick in på miun för att besölka mamma, isas mormor. Hon är bildlärare och stod precis och höll lektion om lera... Rummet var fullt med utbytesstudenter som skapade frukter i lera, och Isa hamnade direkt i mormors famn och fick vara med... fröjdsamt att se kan jag säga.

Sen kikade vi in till mammas kamrat som höll lektion i att måla av en modell.. Men alla kikade nog hellre på Isa tror jag.. hehe. Vi kommer definitivt besöka Isas mormor fler gånger när hon jobbar... nästa gång ska vi ta med oss slarvkläder och sätta isa på ett papper där hon kan skapa sitt första konstverk!!

Själv har jag lite planer också på konstverk, är sugen på att måla i acryl och använda lite bilder ur huvudet, kanske även blanda in bilder eller andra element i konst... hm..   kreativiteten fortsätter.

:)

Kommentarer
Postat av: Karin

Härligt med kreativitet! Aerobic imon? =) kram

2010-02-03 @ 21:06:43
URL: http://lyckoblandning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0