Det var en härlig tripp..

Hemma igen. Till vardagen.

Nu börjar jag igen med pointsen och träning. Under måndagen var jag dock så slut att det kändes som om jag var sjuk. Trots sömn och allt tar det på kroppen att resa, så vi var väldigt nöjda att vara hemma.

Iallafall avslutade vi lördagen med Skansen med Morgan (som kom ner till os fredagkväll). Isa tyckte det var skoj, men kanske lite läskigt mep apor överallt..
Nästa år när hon är större tror jag hon uppskattar det ännu mer.
Vi fick även uppleva årets getingstorm, när vi skulle äta. HUUga, jag hatar getingar.

Annars måste jag bara sammanfatta att det var en trevlig resa, det gick mycket pengar men det är det väl värt antar jag.
Nästa månad blir det lugnare och förhoppningsvis omålat i sovrummet.

Några bilder kan jag väl bjuda på från skansendagen..

 Isa i tunnelbanan..
 Vi tog bergsbanan upp på skansen..
 Isa och jag vid nån damm..
Morgan och Isa inne i djungeln..
 mitt tecken.. skorpion..
Spindelmaten..
 Spindeln..
 Pride..  En sån bil skulle man ha.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0