tröttis och looken

En underbar påskhelg tar ändå lång tid att piggna till ifrån. Vi e trötta och sega hela familjen.

Isa stackarn har feber idag, jag hoppas att det bara är tänderna som spökar, så det inte e nån jobbig sjukdom som götr att vi måste vara innomhus hela tiden..

Jag har varit hos min kontaktperson idag och snackat.. trivs mycket bra med det, första gången som det funkar med en sådan. Känner att jag verkligen funderar på det under veckorna och försöker jobba med mig själv, men man blir dock trött av att babbla djupa jobbiga saker om en själv, trots att det är skönt också.

Jag har fortfarande mycket behov av förändring.. vill klippa håret igen, trotts att det bara var två veckor, vill färga det ljusare.. och längtar tills kläderna sitter ännu lösare.
Har dessutom tagit ut min piercing i ögonbrynet, och även uttöjjningen i örat.. Jag trodde förut att jag skulle ha dessa två hela livet, att det var liksom jag, men nu i förändringstider så kändes det plötsligt väldigt.. blasé..  whitetrash..  ja ni vet.

Vem e jag gentligen.. ?  Tydligen har jag tappat min "svarta" look.. det e heller inte riktigt frivilligt, jag bara har ett sådant stort behov av förändring..  kanske håller min stil på att sakta ändras med mitt mående... eller så är jag bara inne i en konstig fas.

vi får väl se vart det bärhän...

jäsp. (nu träning)


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja vännen! Du förändras till en stark och positiv människa. Kanske har färgen svart följt med dig under ditt tidigare liv och nu tonas den bort mer och mer ju bättre du mår? Amatörpsykologen Sanna... Hur som helst är jag väldigt stolt över dig och din kamp mot kilona! Bravo!

2010-04-07 @ 14:42:17
URL: http://hemmahosfurilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0